dimecres, 30 d’abril del 2008

Quina setmana!!!


Treballar un mínim de 8 hores diàries (normalment som dues, però aquesta setmana estic sola).

Sortir cada nit (tinc uns amics d’uns amics del nord d’Europa aquí i els porto a sopar i copes).

Preparar info per ells (com anar a diferents llocs, anar-los a buscar entrades per a la visita guiada al Palau de la Música, reservar-los un restaurant per avui que no els podré acompanyar perquè tinc una altra cosa...).

Dues visites mèdiques.

Depilació (una era amb el ginecòleg).

Perruqueria (maleïdes canes!)

I a sobre ahir un correu-e força descol·locador.

Demà a fer el guiri tot el dia: Parc Güell, Montjuïc, Barceloneta,...

Vaig de bòlid!!!!!!!!!!!!!!!!




15 comentaris:

Carquinyol ha dit...

ho veig i afegeixo reformes a la llar i... bé, la setmana vinent us ho explico !! :P

Striper ha dit...

Dona Potser amb taxidriver sera menys.Disfruta d'enar de bolit.

Clint ha dit...

L'important és que si vas depilada tota la resta té solució! jajaja

Em pensava que 8 hores era la jornada laboral normal...

Apa, q ho passeu molt bé doncs!

Sergi ha dit...

Va que no n'hi ha per tant. Només sobren les hores de feina, però per la resta, festa contínua, no? Per cert, et vas a depil·lar al ginecòleg? Hi ha alguna cosa que no entenc...

mossèn ha dit...

si va de bòlid ... recordi de posar-se el cascu !!! ... salut

helena ha dit...

Uff doncs jo veig lo teu i lo del carquinyol (versió nevera nova) i ho doblo amb visites familiars. Aiiiinnnnnssss dilluns no valdre una merda jejejejeje.

Bon pont

Josep Lluís ha dit...

i jo, si la sort m'acompanya, tindré tres dies per no fer res, res de res... quina manera de patir...

El veí de dalt ha dit...

Però els ginecòlegs depilen el parrús? Hosti, i jo que pensava...! En fi, que sóc d'una altra època...No et cansis més del necessari amb els nòrdics; que segur que beuen com a cosacs.

fada ha dit...

Anar de bòlid és el meu estat natural. Començo a no recordar ni de quin color és el sofà. Jo tampoc no acabo d'entendre això del ginecòleg esteticista. Jo acostumo a depilar-me abans d'anar al ginecòleg... Bé, disfruta una mica. Petons.

Rita ha dit...

Ja ens explicaràs doncs, carquinyol! :)

Ui, striper, el taxidriver deu estar fet pols pobret... ;)

hahahahah clint, depiladíssima!
Sí, la jornada laboral normal és de 8 hores, però:
1) jo en faig 8 com a mínim, o sigui sempre més!
2) En aquest cas doble, perquè no tinc la companya.
3) combina una jornada de 8 hores i mitja, o més, anant-te a depilar, tenint una visita mèdica, anant al Palau de la Música, cercant info per internet, anant a la biblio a recollir un llibre... Tot això en un dia, vols més? ;)

A VEURE, TEMA DEPILACIÓ:
VAIG HAVER DE DEPILAR-ME PERQUÈ UNA DE LES VISITES MÈDIQUES QUE TENIA ERA AMB EL GINE I LÒGICAMENT HO VAIG FER ABANS D'ANAR-HI. NO EM VA PAS DEPILAR ELL. PENSAVA QUE EL XEXU FEIA BROMA, PERÒ DESPRÉS HE VIST QUE POTSER NO SE M'HAVIA ENTÈS O NO M'HAVIA EXPRESSAT BÉ.

Gràcies, mossèn, no hi havia pensat en això!!!

Quin stress també, helena...

Que bé, josep lluís!!! Gaudeix-lo bé. Jo tampoc faig pont.

Ais.... veinet... ara ens vols fer pensar que ets curtet??? Que no cola, home! :)

Gràcies, fada!

Jo Mateixa ha dit...

Quin nivell d'estres més gran no???, escolta, per no havies als amics dels teus amics??, segur que fas pont oi?, per quatre dies de festa que tens per tu, per fer el que et ve de gust i has d'estar al servei d'uns altres??

Quin paaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!!!

Bon pont bonic!!!!

ddriver ha dit...

8 hores nomes?quina sort.
Jo conec a uns que treballan 1h i mitja cada dia i a sobre despres no compleixen,no rendeixen i son una banda d´impresentables.Putos mercenaris del BARÇA!!

el paseante ha dit...

No et queixis Rita, que t'ho estàs passant la mar de bé. No et conec, però sempre t'imagino activa, amb un coet al... Tenir visites estrangeres ens fa aprofitar la ciutat.

Sergi ha dit...

Dona, no t'ho prenguis així, que era broma, de veritat! Potser els homes hi ha coses que se'ns escapen, però algunes encara les entenem...

Rita ha dit...

Gràcies, jo mateixa, si ho faig de gust i m'agrada. El que em passa sempre és que o no tinc res o tinc massa coses a l'hora i això és el que m'atabala, però sempre me'n surto.
No, no faig pont. :((
Petons, bonica!

Tens raó, ddriver, són uns mercenaris i no mereixen l'afició tan fidel que tenen. T'hauràs de dedicar a altres coses més profitoses... ;)

Sí que m'agrada, paseante, a més són gent maca, només que m'ha coincidit amb altres coses que no podia deixar de fer...
Petons :)

Sí, xexu, així m'ho vaig prendre, en broma, però quan la fada va dir que tampoc ho entenia... Ja em va descol·locar. Tranquil, ara ha quedat més ben explicat. Pel que fa a tu, ja saps que et tinc per prou llest i eixerit... :)))