diumenge, 13 d’abril del 2008

Premi


“El I Lliurament de Premis Dardo 2008 s’obre pas entre un gran elenc de premis de prestigi reconegut en el món de la literatura. Amb aquest premi es reconeixen els valors que cada blogaire mostra cada dia en l’esforç per transmetre valors culturals, ètics, literaris, personals, etc.; que demostra la seva creativitat a través del seu pensament viu, el qual és i roman innat entre les seves lletres, entre les seves paraules trencades”.

Ahir vaig penjar el post número 50. Ja sé que no són molts, però és la primera xifra rodona, una mica consistent, i tenint en compte que tampoc porto gaire temps per aquí, em feia il·lusió fer-ne esment i compartir-ho amb els veterans, que sí que celebren xifres força més importants, com el gatot, que acaba de celebrar les 100.000 visites a la cuca al cau i la Joana, que acaba de penjar el seu post número 200.

I quina millor manera de celebrar-ho que amb un premi. El meu segon premi!!! Ja sé que en corren molts i que tots en teniu un munt, però quan es porta tan poc temps per aquí, s’agraeix molt. Més encara, venint de blocaires que no em coneixen, vull dir que ens som totalment anòmins els uns als altres.

Aquest premi me’l va donar el Josep Lluís des de la seguretat en el nostre entorn, però justament ara, mentre preparava el post, he vist que el Jordi Casanovas des del blog d'en Jordi i la Marta. Cròniques de sota el mugró, també me l'ha concedit.

Moltes gràcies, especialment al Josep Lluís i al Jordi Casanovas, per pensar en mi i considerar-me’n mereixedora, però també a la resta de blocaires per visitar-me i permetre’m aprendre de tots una mica més cada dia.

I ara, i com marquen les regles, el concediré jo, però abans voldria dir els motius que m’hi porten. En primer lloc, i ja que l’anterior era només per dones, i per tant l’havia de passar només a dones, tot i que jo no en sóc partidària de fer diferències de gènere, el donaré només a homes, quedant així compensat.

Els homes que he triat són tots joves. I la decisió l’he presa perquè els vull fer el meu petit homenatge. El món blocaire m’ha permès conèixer un grupet de joves que escriuen bé, que pensen, que senten, que tenen inquietuds, que tenen el cap molt ben moblat i això em reconforta molt. Ells són el futur i veig que el tenim en bones mans.

Els meus premiats són:

En Robertinhos, perquè fa temps que el llegeixo, quan no tenia bloc ja el visitava i a vegades el comentava, i m’agrada com ho fa i les seves reflexions.

En Xexu, el llegeixo sempre, m’agrada com ho fa i que tingui inquietuds per ser millor sense oblidar els seus principis.

L’estrip, també el llegeixo sempre, escriu de meravella i fa unes reflexions molt interessants.

L’ulisses, que darrerament gairebé no escriu, però que l’havia llegit molt i el comentava abans de tenir bloc i de passada per veure si s’anima a tornar-nos a delectar amb les seves històries. Té una manera d’escriure molt especial, és fresc, sa, ple d’inquietuds i molt treballador.

El Carquinyol, no sé quan jove és, però el segueixo i m’agrada molt com escriu, les coses que ens explica, que ens apropi al País Valencià, i, a més, fa uns comentaris i comparatives de premsa molt interessants.

Afegeixo una menció especial, crec que han de ser 5 només, al Clint perquè és el Clint, perquè té una xispa especial, perquè sap transmetre sempre bon rotllo, perquè el segueixo des de fa molt temps i perquè em té el cor robat.

Felicitats, nois, us el mereixeu!

15 comentaris:

Striper ha dit...

Rita moltes felicitats per el treu premi, i per la magnica eleccio de blocs que has fet per donar els teus.

Carquinyol ha dit...

ei... de mica en mica s'omple la pica i ja portes dos!! felicitats!! estic segur que no trigarà gaire el tercer !!

I com no, agrair-te la teva menció, ara a veure si tinc jo tan bon ull com tu per a repartir-los

PS: Quan jove sóc... a veure esteeeem al 2008 en abril doncs.... de moment... uns 36 si encara sé restar ;)

El veí de dalt ha dit...

Això és arribar i moldre, eh? I no volies tenir blog! Felicitats illenques.

Partícula Elemental ha dit...

Salut i Dirhams!

La partícula elemental i l'Ahmed us saluden i feliciten per aquest premi i els que vindran.

A l'Atles de Partícules li hem reservat -al premi- un lloc sobre la tele, tan inútil com és ara que hi ha internet...

Atles de partícules

Fins ara

Robertinhos ha dit...

merci Rita. últimament navego poc i comento menys, però per la teva illa sempre hi faig un bany. un petó!

mossèn ha dit...

enhorabona ... bona ??? ... oh, síiiiii !!! ... salut

estrip ha dit...

ostres rita, moltes gràcies. I ara que he de fer?
Una vegada en Xexu me'n va donar un i jo no el vaig donar a ningú. Em sembla que tothom a qui segueixo teniu premi, i també us el donaria. Bé, espero que se m'acudeixi alguna cosa a fer amb aquest premi.

merci

Míriam ha dit...

FELICITATS per tots els premis, Mira si sóc nova en aquest món que m'hi hauré de fixar més com funciona tot.

PER MOLTS ANYS, a tu i a tota la colla que veig que us aveniu molt!

Josep Lluís ha dit...

Fixa't, de dos en dos. No hi ha dubte, t'ho mereixes.

Sergi ha dit...

Moltes gràcies Rita. Els que som una mica més veterans també agraïm aquestes mencions, encara que no deixi de ser un meme, com sempre dic, però que pensin en un sempre és agradable. Dir que tu també et mereixes un reconeixement, i que no m'estranya que et premiïn. Gràcies sobretot per les paraules que em dediques, i per dir que sóc jove, això si que em fa il·lusió, que això de tenir un tres de primer dígit ja no fa tanta gràcia...

Rita ha dit...

Gràcies, striper, per tot!
Petons


Gràcies, carquinyol! Segur que trobaràs a qui donar-li.

El tema de l'edat, no té més importància eh, però els altres ho posen al perfil i anava sobresegura, amb tu, podia ser que no l'encertés ;)
Petons


Gràcies, veí, per més que m'ho dèieu, no em pensava pas que fos tan gratificant i engrescador. :)


Ei, partícula elemental! Gràcies a vos i a l'Ahmed per la visita i per la felicitació. Tinc pantalla plana i em cauria a terra. Prefereixo posar-lo a la vitrina del bloc ;)


Gràcies, robertinhos, per la visita. Ets a casa teva!
Petons, maco!


Síiii... mossèn!!!! I tant que ho és!!!!
Petons


Seguir sent com ets, estrip!!! :)


Pel que fa al premi, segur que trobaràs a qui regalar-l'hi...
Petons, maco!


Gràcies, jodesh! Doncs no te'n puc explicar gaire cosa encara, suposo que és això que te'l donin i seguir les instruccions que normalment són donar-lo a altres blocaires.

Em tenen prendada aquesta colla a mi... :)


Gràcies, josep lluís!


Gràcies, xexu! Tu també t'ho mereixes. Ets una persona molt interessant.

Ui, el 3 davant no et fa gràcia? Doncs mira, i no és un premi de consolació eh, és la meva veritat. Jo sóc molt més feliç des de que tinc el 4 davant. :))
Petons!

Clint ha dit...

D'entrada felicitats guapíssima! i clar després d'envermellir que puc dir? que un petó per dir-me jove! jajaja a banda que, al ser menció no l'haig de passar? sí? ai és que m'has deixat ben content (no ho negaré) amb tot això que has dit! M'encanta tenir un racó a la teva illa!

Rita ha dit...

Ai, clint, és que ets la meva debilitat, ho reconec :P!!!

Ets tot el que dic i molt més i sí, jove, tot i que veig que us té molt amoïnats això de l'edat. Què fareu quan sigueu vellets? Jo que n'estic tan contenta de la meva edat... ;)

Passa'l o no, com vulguis, com que ets el mimat de l'illa, fes el que et vingui més de gust! hehehehehe
Petons, guapo!

el paseante ha dit...

Felicitats pel premi Rita, però especialment per haver escrit ja 50 posts. Sempre et llegeixo, tot i que amb retard.

Rita ha dit...

Gràcies paseante! Em tens tan ben acostumada, i honorada, amb les teves visites, que ja no dono mai un post per tancat fins que no has passat tu. :)) No deixis de fer-ho, sisplau!