dimecres, 4 de juny del 2008

Les meves combinacions

Fa poc, en clint explicava quina era la seva i demanava "quina combinació és la teva?"


Les meves tres...


Una coca-cola zero, de llauna, mooooolt freda i amb canyeta...




Un gin tonic de Bombai Saphire i tònica, en la seva mesura...




Un got baix i ampla, ple de glaçons, més aviat petits, fins dalt, i Frangelico fred fins la meitat ben bé. Quan me l'acabo, començo a menjar-me els glaçons, que ja s'han fet més petits encara, d'un en un. M'encanta mastegar gel!




Cadascuna té el seu moment...

18 comentaris:

ddriver ha dit...

el meu cubata preferit es cafe mb cocacola,et fot una hostia a la panxa rimer pero despres 3 dies de festa sense parar,si mentres t´el veus et fots un pastilla de guarana no et para ningu ja

Striper ha dit...

Jo llimonada amb wodka o mojito.

Sergi ha dit...

Martini amb gel, està molt clar. I sempre és un bon moment per prendre'n un.

Carquinyol ha dit...

te, earl grey, calent...

Emily ha dit...

Gintònic, vodka amb taronjada, cervesa amb suc de poma, això sí, procuro de fer mescles...després parlo massa...

espiadimonis ha dit...

Mira, amb el licor d'avellana encara hi estaríem d'acord, tu i jo... Salut! :-)

Josep Lluís ha dit...

En pots servir dos de cada?. Especialment la coca cola. Un per tu i un per mi, és clar.

Clint ha dit...

No vaig dir res llavors, però ara...COP DE MALL a la coca-cola Zero! jajaja La vermella és la bona!
I com deia, amb tres glaçons i el seu ballantines (per matar el gas una mica ;)

Jordi Casanovas ha dit...

de sapphire amb tònica ja me'n pots fer un i per millorar-lo dues gotes de llimona.

Joana ha dit...

Vols provar un aperitiu refrescant per l'estiu?
Doncs apunta.
Una copeta de vi blanc sec i unes gotes de licor de Cassís. Hi ha qui ho fa amb cava, en aquest cas prefereixo el vi ( sense gas).
Prova'l!

mossèn ha dit...

em provoqueu, oi ??? ... salut

fada ha dit...

Martini blanc amb gel i un tall de llimona. Així de simple.

Karbeis ha dit...

Apreciada Rita,

Prova el gintònic de ginebra Hendrick's (tal com diu a la mateixa ampolla: "not for everyone") amb tònica "Fever tree".
I deixa't de Bombay -ni que sigui "saphire"-, Tanquerays i la marequehovaparir tot. El teu paladar t'ho agraïrà ;-)

P.D.: El combinat que diu el taxista no tinc collons de provar-lo!

Rita ha dit...

Això és una mica fort, no, ddriver? ;)

A mi el wodka m'agrada sol, fred i en got petit, tipus xupito, striper...

El martini m'agrada, xexu, però puja molt de pressa.

Bo també el te, carquinyol...

Mai l'he tastada la cervesa amb suc de poma, emily...

Mica en mica, espieta... ;)

Oído barra, josep lluís! hehehe

Aissssss, clint, dedica el COP DE MALL a coses importants, home! hahahahaha

Marxant, jordi casanovas! ;)

Ho faré, joana! :)

Mossèn...
Petons!

Et dic el que he dit al xexu, fada... :)

Queda pendent, karbeis!

el paseante ha dit...

Em quedo amb el Bombay (o Tankeray) amb tònica. També un Martini amb gel i una mica de llimona. No combino res més. La resta (vi i cervesa) a palo seco.

Rita ha dit...

Doncs tenim prou en comú, paseante. A la cervesa, com que no em torna boja, miro de fer-m'hi posar llimonada.

Montse ha dit...

Una copa de cava fresquet.

O aigua. Aigua, mam, H2O... hmmmmm, quina set!!!

Rita ha dit...

Bé, és que el cava... mereix un post únic, arare. M'encanta!
Petons i bona travessia!