dilluns, 2 de juny del 2008

I un altre...

Fa relativament poc temps que formo part de la blogosfera i qualsevol cosa que passi al bloc em fa molta il·lusió. Un comentari, una primera visita d’alguna persona que admiro, les reiterades visites d’altres, un premi,... tot em posa molt contenta.

Dilluns passat l’estripanits em va concedir un premi. No, no me n’havia oblidat, però cada cop que volia fer el post d’agraïment sorgia alguna cosa, però ja no vull deixar passar més dies. Moltes gràcies estripanits!





I bé, ara em toca a mi donar-lo i ho faré a:


L’helena

El josep lluís

L’emily

L’MK

El deric

Felicitats als guardonats i a les guardonades!

21 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

Bona nit i felicitats pel premi ;)

Albert ha dit...

Felicitats !

Rita ha dit...

Bon dia i gràcies jordi casanovas! :)

Gràcies, albert!

Striper ha dit...

Moltes felicitats per el Premi!!!

Emily ha dit...

Primer, felicitats pel premi! Segon, em fa vergonya el meu. Ara se suposa que jo he fer el mateix? No sé com va això...

Carquinyol ha dit...

doncs felicitats de nou !!

Sergi ha dit...

Ostres, amb el primer paràgraf m'has recordat tant a mi al principi... Felicitats per tu i per tots els premiats.

Anònim ha dit...

Felicitats! crec que aquest paràgraf que diu en Xexu, `podríem haver-lo escrit molt i moltes . A mi també em fa il·lusió tot el que passa pel meu blog, potse r perquè no es`perava pas que passessin tante s coses.

fada ha dit...

Doncs, felicitats per a tots plegats!

estripanits ha dit...

De res, a disposar!

Joana ha dit...

Serà que te'ls mereixes....
Felicitats!

Rita ha dit...

Gràcies, striper!

Gràcies, emily! Res de vergonya. El tens ben merescut el teu premi.
Pots fer el que vulguis, hi ha gent que l'agraeix i no en fa res més. Però el que he vist fer més és penjar-lo en el bloc i donar-lo a 5 blocaires més.
A mi m'agrada que me'n donin, però m'agrada encara més donar-lo.
Petons, maca!

Gràcies, carquinyol! [Ja t'espavilaré jo a tu... ;)]

Gràcies, xexu! És que sóc noveta encara.. i em fa il·lusió... ;)

Gràcies per les felicitacions i per la visita, carme! És cert que en fa d'il·lusió. Esperar??? Jo no n'esperava res i això de tenir tants premis, què vols que et digui, m'agrada!

Gràcies, fada!

:)) estripanits!

Josep Lluís ha dit...

Felicitats Rita i, gràcies per compartir aquesta amb els que gaudim del teu blog. Doble premi.

Rita ha dit...

Gràcies i felicitats, josep lluis, el tens ben merescut!

el paseante ha dit...

Felicitats noieta. Sempre m'agrada aquesta sensació teva de portar sabates noves amb el tema dels blocs. M'encanta, de veritat. Fas venir frescor a la boca. Ets de les poques persones que m'imagino somrient quan et llegeixo.

Rita ha dit...

És que sóc una mica nena, paseante, i ric amb facilitat, com també, amb la mateixa facilitat, ploro. Visc intensament totes les sensacions i emocions! hahahahahahahaha
I... m'encanta això del bloc, la veritat!!!
Ah, un secret, quan llegeixo els teus comentaris... sempre somric! :)

helena ha dit...

Ostres, mil disculpes más vale tarde que nunca mil gràcies pel premi... Quina ilu!!!

Sento el retard però vaig una mica de cul.

Aviam si el finde el puc repartir jejejejeje

Un super-petó

MK ha dit...

Moltes gracies preciosa , provaré d´estar a l´altura...!

Rita ha dit...

Tranquil·la, helena, el cas és que t'hagi agradat. Felicitats per ser com ets!

No en tinc cap dubte, mk, ja ets "molt alta" als meus ulls! :)

Deric ha dit...

moltes gràcies! No havia entrat als blogs des de fa dies... massa feina.
I felicitats a tu pel premi

Rita ha dit...

Gràcies i felicitats a tu deric! Un premi ben merescut. :)