dijous, 19 de juny del 2008

El sisè!!!


El gatot, des de la cuca al cau, m'ha donat un altre premi, el Pedraforca. Un premi que agraeixo especialment perquè homenatja la nostra llengua i per a mi és molt important. Escriure-la bé és la millor manera de respectar-la, de tenir-ne cura, de difondre-la i, sobretot, de fer-la estimar com jo l’estimo.

Si no escrivim bé, si no utilitzem bé el patrimoni més gran que té un país: la seva llengua, no avançarem i la millor manera que jo he trobat de demostrar el meu patriotisme és aquesta.

Gràcies, gatot, per aquest premi, que no fa més que animar-me en la meva creuada particular.

I bé, ara em toca a mi donar-lo a tres blocaires que són:



El Jordi Casanovas, perquè la seva prosa és pura poesia.


El Xexu, perquè les seves reflexions ens fan reflexionar a tots.


El ddriver, perquè en cada post sempre sap dir una realitat amb una frase genial.



Com ja he dit en altres ocasions, no voldria que ningú se sentís obligat a fer res que no li vingui de gust i per tant, que cadascú faci amb el premi el que més li plagui.

15 comentaris:

ddriver ha dit...

gracies!!!!me´n vaig de festa a celebrar ho!!!
Moltes gracies de veritat

Jordi Casanovas ha dit...

Moltes gràcies!, jo no me'n vaig de festa. Ho celebraré dormint que per avui ja toca.

Carquinyol ha dit...

Moltes felicitats a tu i als premiats... s'ho mereixen !!

Sergi ha dit...

Doncs amb el premi, per començar, l'agrairem, i després et felicitaré a tu també per haver-lo rebut. Jo sóc també de la teva opinió, intento escriure la nostra llengua tan bé com puc, perquè me l'estimo molt. Gràcies Rita, m'alegro que t'agradin les meves barrinades, i que m'ho demostris d'aquesta i d'altres maneres que sé jo.

Striper ha dit...

Enhorabona per el premi.

Rita ha dit...

Espero que hagis tingut una bona celebració, ddriver! :)

Sempre hi ha qui viu més bé, jordi casanovas. Espero que hagis dormit bé. ;)

Gràcies, carquinyol!

Gràcies a tu, xexu! Ais... suposo que parles dels meus comentaris al teu bloc. Mira que després el clint li treu la punta a tot eh... ;))

Gràcies, striper, maco! :)

Petons per a tots!

Emily ha dit...

Felicitats, Rita, i bon pont de Sant Joan!

Clint ha dit...

no et diré què he pensat al llegir el títol del post! només et diré que m'he aixecat a aplaudir! jajaja

ah! i consti que no em sento oblidat eh! ;)

Rita ha dit...

Gràcies emily! Et desitjo un bon pont per a tu també. Per cert, jo no en tinc! :( Però no em perdo la revetlla eh!

Hahahahaha clint!!! Te la diria tant grossa, tant... que callaré! ;)
D'oblidat res, nano. De fet, no te l'he donat per no provocar gelos, que ja he tingut alguna pregunta de què tenim tu i jo... hahahahahaha

Josep B. ha dit...

Felicitats a tu també, Rita pel premi.

mossèn ha dit...

enhorabona i visca el pa amb tomaquet ... salut

estrip ha dit...

ben merescut, rita! i tant! una abraçada!

Rita ha dit...

Gràcies, skorbuto!

Gràcies i visca, mossèn!

Gràcies, strip!
Petons!

el paseante ha dit...

Crec que sóc el darrer en felicitar-te. Però més val tard que mai. Felicitats Rita.

M'agradaria dominar el català escrit com ho fas tu, i em sento molt culpable de no haver fet mai l'esforç.

Rita ha dit...

Escrius molt bé, paseante, i, a l'hora d'explicar sensacions, sentiments, crec que és basic expressar-se en la llengua que ens resulti més còmode.

Parlo, escric i entenc perfectament el castellà, però explicar les meves coses en castellà estic segura que em quedaria més fred, més distant...

M'agrada el que dius, com... és el de menys... :)