dimecres, 3 de setembre del 2008

Una cançó

Fa una estona, per casualitat, anant d’una cosa a l’altra, he recuperat una cançó que trobava preciosa i m’encantava ballar-la. Feia molt que no hi pensava i encara més que no la sentia. Una cançó que no em recorda ningú en concret, però que em porta a moments de molta felicitat, de sentir-me molt enamorada. Un enamorament d’aquells que mentre el vius et sembla que és únic, el més gran, el millor. Un enamorament de joventut, suposo, vist ara des de la distància, perquè no aconsegueixo associar-lo a cap persona en concret. Recordar-la ara, m’ha fet somriure, m’ha fet sentir bé.

No me’n puc estar de penjar-la...


Reunited - Peaches and Herb

24 comentaris:

mar ha dit...

quins bons records m'arriben a mi també...
enamoraments adolescents...
enamorades de la vida potser?
enamorades de tot el que teníem per davant...
aix... l'amor...
gràcies per rescatar-la de l'oblit

somriures de bons records dedicats..

Anònim ha dit...

Això ma mare uf... n'estava enamorada jeje

Clint ha dit...

que diguin això d'una cançó que has compost ha de ser fantàstic!
(i no m'empasso aixó que no recordes cap persona) ;-)

Barbollaire ha dit...

jo si que ho crec que no l'associïs a ningú en especial...

"...Reunited, and it feels so good
Reunited, 'cause we understood
There's one perfect fit
And, sugar, this one is it
We both are so excited
'Cause we're reunited
Hey, hey..."


Una bosseta de petonets dolços, nina ;¬)***

Rita ha dit...

Enamorada de la vida i de l'amor, mar! :-)

Celebro haver-te transmès la mateixa sensació!



Si ja ho dic jo, cesc, que sóc velleta! hahahaha



Doncs és així mateix, clint, el que explico que vaig sentir!

Recordo les persones, però és ben cert que no associo la cançó a cap persona en concret.

Tu sempre dubtant eh!!! Dolentot!
Vinga guapo, petonets!!!



Ummmmm barbollaire! Tu sempre donant-li una volta més eh...
Ets tremendo! hahahahaha
Bosseta dolça per tu també!

Albanta ha dit...

Mare meua!!! Quans records de sobte!!!
Gràcies guapa!!

Striper ha dit...

quant es canta al'amor sempre sona bé.

Carquinyol ha dit...

Gràcies per compartir un trosset de la banda sonora de la teua vida !! ;)

Jo Mateixa ha dit...

Que bonica, i quina records (per que no em crec que no t'hagin recordat a ningu en concret eh)

:-P

Petonets rebonica!!!!

Emily ha dit...

Aquesta cançó és per ballar juntets! jaja. M'encanta la música soul.

marta ha dit...

Quina cançó tant maca per a una tarda de calor de setembre.

Gràcies Rita

rebaixes ha dit...

Devies suar... i et faltava l'aigua. Quan un pateix... i d'amor. / Quina colla més xuli sou /Anton

ddriver ha dit...

aquesta la possava a les lentes jo

khalina ha dit...

Realment és molt bonica, i plena de dolçor i optimisme

el paseante ha dit...

Mira, els blogs ens serviran per recordar aquestes sensacions quan siguem grans. Una cançó bonica, d'altra banda.

Rita ha dit...

Celebro que t'hagi tornat a bons moments, albanta.

Sí, striper!

Gràcies per acompanyar-m'hi, carquinyol!

Hehehehe jo mateixa, segur que no. L'amor de joventut ja ho fa això: s'evapora!
Petonets, preciosa!

Ben juntets, emily... És molt bo el soul, sí!

És una cançó per estar ben acompanada, m...

Gràcies per les teves paraules, rebaixes!

Sí, ddriver? ;-)

M'encantava, khalina!

El blocs, paseante, són els millors arxius de vida que crec que s'han pogut inventar. Cada cop que hi penjo un post, tinc la sensació d'endreçar la meva. Saps, m'agrada que hi siguis. :-)

atikus ha dit...

jaja...me recuerda a los bailes del cole o las discotecas con bola, cuando existian las lentas...que viejo estoy...;(


bailas?

Rita ha dit...

Esto de las discotecas con bola me ha gustado, atikus! Jajajaja

¡Bailemos!

horabaixa ha dit...

Hola Rita,

Recordar........ i compartir... hi ha alguna cosa millor????? segur que si.

Estic d'acord amb tu. Son d'aquelles cançons tan dolces que esperaves es fessin reals amb algú tan meravellós com la música que sonava.

Per cert, d'aquella epoca n'hi ha un munt... recordes els de Captain & Tenaille? per possar un exemple...

Una abraçada

Rita ha dit...

Doncs pel nom no, horabaixa. He mirat al youtube i tampoc he trobat res... :-(

Albert ha dit...

Aquesta és la tercera vegada que visito aquesta entrada i per tres vegades he cercat a internet la lletra de la cançó, però no la sé trobar.
I confesso que la cançó no em sona...

Rita ha dit...

Aquí la tens, Albert: :-)

I was a fool to ever leave your side
Me minus you is such a lonely ride
The breakup we had has made me lonesome and sad
I realize I love you
'Cause I want you bad, hey, hey

I spent the evening with the radio
Regret the moment that I let you go
Our quarrel was such a way of learning so much
I know now that I love you
'Cause I need your touch, hey, hey

Reunited and it feels so good
Reunited 'cause we understood
There's one perfect fit
And, sugar, this one is it
We both are so excited
'Cause we're reunited, hey, hey

I sat here staring at the same old wall
Came back to life just when I got your call
I wished I could climb right through the telephone line
And give you what you want
So you will still be mine, hey, hey

I can't go cheating, honey, I can't play
I found it very hard to stay away
As we reminisce on precious moments like this
I'm glad we're back together
'Cause I missed your kiss, hey, hey

Reunited and it feels so good
Reunited 'cause we understood
There's one perfect fit
And, sugar, this one is it
We both are so excited
'Cause we're reunited, hey, hey

Yeah, yeah, yeah
Ba-a-a-by

Lover, lover, this is solid love
And you're exactly what I'm dreaming of
All through the day
And all through the night

I'll give you all the love I have
With all my might, hey, hey

Reunited and it feels so good
Reunited 'cause we understood
There's one perfect fit
And, sugar, this one is it
We both are so excited
'Cause we're reunited, hey, hey

Albert ha dit...

Caram! Quina sorpresa!
Moltes gràcies rita.

Rita ha dit...

Un plaer, albert! :-)