dimecres, 24 de setembre del 2008

Regal

Google


Un regal especial, per a una persona molt especial, de fulles d’una ciutat que visitarà aviat, en plena tardor.

En poc temps ha fet molts avenços, se n’està sortint i amb nota de molts paranys, paranys de la vida en els que sovint s’hi cau per ser massa sensible, per estimar, per ser noble...

És gran en mesura, és gran en cor –per més que vulgui fer veure que no– i és gran en generositat.

M’agraden les llargues converses que tenim a vegades i riure amb ella, que no d’ella, m’agrada saber que hi és i que sàpiga que hi sóc i m’agradarà seguir aprenent d’ella tantes coses com m’està ensenyant, amb aquella senzillesa i naturalitat que la caracteritzen i que, precisament, per no tenir cap pretensió, la fan tan valuosa.

Per tu!



Bruce Springsteen - The River (LIVE in NY)

26 comentaris:

Anònim ha dit...

que maca que ets!!Moltes gracies!!!!!!no se que dir la veritat,estic emocionat i tot

Striper ha dit...

Segur que li agrada, i a mes ho pasareu bé, per cert passat per casa meva.

mar ha dit...

aquests regals que porten tants sentiments, són els millors!
Un petó per totes dues

Anònim ha dit...

Ostres tu quin regal acabes de fer! ja diu molt de la persona que ets!

Ferran Porta ha dit...

Deu ser realment molt especial. Enhorabona a tots dos... i bona Mercè :-)

Carme Rosanas ha dit...

Quin regal més bonic! Quina sort tenir persones així. Ella a tu i tu a ella. Felicitats.

Jo Mateixa ha dit...

Segur que l'hi agrada molt!!!!!

Petons maca!!!!!

helena ha dit...

Jolin quina enveja això de tenir amics així!!!

Conserva-la eh?? jejejejeje

Petonets

estrip ha dit...

caram quin regal!
quines bones idees aquesta tardor!

Carquinyol ha dit...

Jo no sé que passa però les llargues converses a la tardor com que són millors...

Joana ha dit...

Quins colors! Fulles que ratllen la perfecció...
El més preuat dels regals:l'amistat!
Bonic!

horabaixa ha dit...

Hola Rita,

La simbologia d'un regal, el fa especial per que el dona i qui el reb.

M'ha despertat sana enveja, i alhora un sentiment de buidor.

Una abraçada

Albanta ha dit...

Un regal entranyable. Segur que n'estarà emocionada en veure-ho.
Una abraçada i feliç tardor.

El company de Venus ha dit...

Quin goig de regal!

rebaixes ha dit...

Fulla seca que porta la cremor
del vi ranci i l'amable
tast del generós
Fulla seca,./ Jo te la he començat. Si et plau... / Gràcies per la visita. No he pogut abans.
T'enllaço i em serà més fàcil venir. L'avi Anton.

Anònim ha dit...

Aquesta capsa amb fulles seques, és tota una alegoria de la tardor.

Ja t'he dit alguna vegada que la tardor és la millor estació de l'any per l'Empordà?.

Et recomano un cap de setmana amb la teua amiga gaudint de l'Empordà autèntic...tranquil, sense aglomeracions, amb una llum, ara que el sol és més baix a l'horitzó magnifica.

És un temps per gaudir de les coses importants, com el temps, la amistat, l'amor (si s'escau), la lectura, la bona mùsica, el bon menjar i el bon beure. Aaah!!

Cordialment.

khalina ha dit...

Un regal molt maco!

M'he quedat parada amb la possibilitat de comprar fulles de NY... Realment es ven de tot

Rita ha dit...

De res, anònim!

Sembla que sí que li ha agradat, striper... Ja hi vaig passar, gràcies!

Gràcies, mar!

Bledota, cesc! hahaha

Gràcies, carme!

Crec que sí, jo mateixa...

Procuro cuidar-la, sobretot, helena...

Va ser una troballa, estrip. Això del google és fantàstic!

Espero que a la tardor també les tinguem, carquinyol...

Gràcies, joana!
Petons, maca!

Te n'envio una capseta, horabaixa. Me l'acceptes, sisplau? :-)

Això ha dit, albanta...
Gràcies maca, uns petons per tu!

Em va semblar original i emotiu, el company de venus...

Gràcies, rebaixes!

Hi he estat poc a l'Empordà a la tardor, josep-Empordà. És un bon suggeriment, gràcies!

Sí, khalina, a mi també em va sorprendre... Aquests americans són tremendos... ;-)

atikus ha dit...

Es estupendo ser agradecido con la gente que te aprecia, y seguro que es alguien muy especial, me encanta la gente que no es pretenciosa.

Que grande el Jefe, recuerdo un concierto en Barcelona, en la plaza de toros hace un montón de años, conoci a un montón de gente encantadora!

Petons

Uribetty ha dit...

Molt maco el regal!
Una abraçada.

Jobove - Reus ha dit...

que bonica l'idea de regalar fulles i sobretot a aquesta època de l'any

petons Rita !!

horabaixa ha dit...

Hola Rita,

I tan, et prenc la paraula.

M'agradat el comentari que m'has deixat, referent a que també et molesten les sabates. Es el que pitjor porto.

Una forta abraçada

fada ha dit...

És un regal que només pot fer i només pot rebre una persona sensible. És un regal per als sentits: l'olor de les fulles seques, el tacte entre flexible i fràgil, el so crepitant, el cromatisme... I tot plegat desperta sensacions i sentiments més íntims. Ah! I gràcies per compartir-lo una miqueta amb tots nosaltres! Petonets.

el paseante ha dit...

És maco el post. Crec que ets la persona del món blocàire que més valora la paraula "amistat".

Montse ha dit...

m'has impressionat! (i potser m'has fet enveja i tot)... un petó.

Rita ha dit...

Esta persona no lo és en absoluto, al contrario, es tremendamente sencilla, atikus.

Sabes, jo tambíen estaba allí! :-))
Besos!

Gràcies, uribetty!
Petons!

Va ser una troballa, sí, té la mà....
Petons!

Hahaha horabaixa! Em va fer gràcia que hi pensessis...

Ai, fada, com m'agraden els teus comentaris! Sempre em tanques el post i m'encanta.
Petons, maca!

Gràcies, paseante. Potser és que en parlo més que els altres. Tot i que certament, valoro molt l'amistat. :-)

:-) mossèn!

Gràcies, arare! Una capseta per a tu també, maca!
Petons!