divendres, 15 de febrer del 2008

SMS



ELL ... Espero que el teu despertar hagi estat com l’alba, poc a poc i amb molta il·lusió de passar un gran dia.

ELL ... Ufff, quanta estona hem parlat... I encara tinc més ganes de tu, de la teva història. Sort que han trucat. Només digues-me una cosa, has estat a gust?

ELL ... M’agradaria entrar a la teva habitació, mirar-te, dormint, i fer-te un petó als llavis, mentre vas despertant...

ELL ... Ja m’hauries sentit si no m’hagués agradat!!! Si ets la dona més dolça del món...

ELL ... Com va la sortida? Estic solet a casa, somiant...

ELL ... Ei! Bona nit i bon viatge.

ELL ... Que passis uns dies gaudint de tu, del lloc on ets i de les persones que t’envolten. Molt bon viatge, reina!

ELL ... Ja toques de peus a terra?

ELL ... T’espero amb els braços oberts... Bon viatge!

ELL ... Bona nit. Benvinguda a la teva terra, a la teva casa. Segur que gaudiràs el teu retorn.

ELL ... Bon dia. T’agradaria que estigués esbrinant quin pensament tens? El meu és fàcil intuir-lo... Que passis un gran dia!



ELLA ... Ufff... Ets la meva font d’alè. Sempre véns, quan més en necessito. Bon dia per a tu també!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

JO MATEIX... Sentir l'olor matinal dels teus cabells, observar l'expressivitat del teu rostre, poder notar al meu costat la teua presència. T'enyoro i només fa 2 minuts que has sortit de casa.

Clint ha dit...

cony al menys algú que entén alguna cosa!

Rita ha dit...

sònik, Això és poesia, nano. Gràcies per visitar-me! :)

clint, que malparlat! ;)