dimecres, 27 de febrer del 2008

SMS (2)


ELLA ... Bon dia preciós, has dormit bé? Has somiat? Que tinguis un bon dia... Un saquet de petons!



ELL ... He obert el sac de petons i hi he trobat més que petons: està ple d’il·lusió, d’emocions, de ganes de viure i de voler gaudir de bona amistat.


ELL ... Ahir vaig preferir més pensar en tu que trucar-te, avui segueixo pensant, gaudint de la nostra relació.


ELL ... Una mirada, un somriure, una ganyota, un moviment de dits, un pensament... Petits detalls que, fets per tu, són poderosos per mi.


ELL ... Quan escric un sms intento que agradi, que digui coses que puguin interessar a qui el llegirà i, a més, que sorprengui. Quan en rebo un de teu, només de saber que és teu, ja m’emociona.



ELLA ... M’agrada que quan sento que em fallen les forces, com si ho sabessis, apareguis en un sms i em recordis que hi ets. Jo també hi sóc i sempre t’espero :-).

11 comentaris:

Clint ha dit...

i tots son així, amb accents i tot? kap csa dkells k s psen als sms?

estripanits ha dit...

mmmmmm... he pensat el mateix que el clint...

Rita ha dit...

clint, encara no ho saps que alguns no som de la generació dels sms?????? Prou fem fent-los anar, nano! ;)

estripanits, et dic el mateix que al clint, clint :))

ddriver ha dit...

que maco no?...vaaa no ho explico

Striper ha dit...

Sms la magia que amb un clik pot arrivar al cor.

Joana ha dit...

sms,mns,mp3,e-mail,...jajajaj Aviat no parlarem!
Sort que ens queda l'escriure!!!!
Aixxx que se me'n va la pinsa! ;)
Bona nit Rita!

Rita ha dit...

Sí, que ho és ddriver, i sobretot perquè, com si ho intuís, sempre arriben quan més falta et fa saber que algú pensa en tu.
I, per cert,... què has d'explicar? No ho pillo! :)

Cert, striper, hi arriba i, fins i tot, a vegades, fa pessigolles i tot ;).

Ai, joana, el mitjà és el de menys... El de més, saber que hi és :).

el paseante ha dit...

Són bonics aquests sms vostres. M'agrada la comunicació per email, però per sms sóc incapaç de dir res bonic. Aquelles tecles tan petites... no són adequades pels meus ditots maldestres.

Rita ha dit...

Prova-ho, paseante, és agradable fer-ho, mentre penses com li agradarà, i rebre'n, emociona i, com li deia a l'striper, a vegades fa pessigolletes i tot :).

ddriver ha dit...

res anava explicar una deblake a la meva vida per sms pero no en tinc ganes

Rita ha dit...

No, no cal, ddriver, ni tampoc que hi pensis. Ara només pots pensar en la sort, ok? Kisses x U(era així, oi? ;))