diumenge, 2 de gener del 2011

Una cosa semblant a la felicitat



Feia molts anys que no passava un cap d’any a casa. Pràcticament sempre he estat fora i sempre amb els mateixos amics. Aquest, però, tot ha estat diferent: el lloc, la companyia, les sensacions...

Aquest any vam sopar a casa, sols, ell i jo. Mentre jo em dutxava, em pintava, em vestia, ell cuinava unes menges exquisides.




Hi havia espelmes, música, bon menjar, bon vi i totes les ganes del món d’estar bé, d’intimitat. Un cap d’any diferent, nou, una cosa semblant a la felicitat.

37 comentaris:

Emily ha dit...

Ehem, ehem :)

fanal blau ha dit...

Però QUE BÉ!!!
:)

montse ha dit...

Felicitats, per aquest bon començament d'any......que hi hagi més dies com aquest.

PS ha dit...

Emily, pren-te una pastilleta pel coll...ehem...

Rita...coquilles Saint Jacques i Gessamí? Bona tria.
Que duri tot l´any la felicitat d´ara!!!

Carme J ha dit...

Que aquesta cosa semblant a la felicitat, ens sigui per a tots infinitament repetitiva!!!

Elfreelang ha dit...

Enhorabona això és la felicitat! Rita !!! enhorabona i pels molts caps d'any!

Garbí24 ha dit...

Nosaltres erem quatre....però la intimitat no la varem perdre i els petits varen estar d'alló més contents. Cadascú a la seva manera....res d'obligacions

TRoyaNa ha dit...

Rita,
aixó sona la mar de bé,m´agrada molt eixe comenÇament.
1 abraÇ

Unknown ha dit...

Si la resta de l'any segueix tan bé com aquest començament, la cosa promet...
Bon 2011, Rita!

romanidemata ha dit...

ara que la nit s'ha fet més llarga, ara que les fulles ballen danses al racó...
és nadal al meu cor!

transmets felicitat i és contagia :)

Sergi ha dit...

No t'entenc. Una cosa semblant a la felicitat? Si això que descrius no és FELICITAT, què collons significa aquesta paraula!!

Pere ha dit...

Fantàstic, aquestes sopars romàntics quan hi ha tanta ilusió, tête à tête, són el millor per començar un nou any.
Desitjo que aquesta relació duri molt de temps ... tot el temps!

Bona nit Rita.

El porquet ha dit...

Enveja... enveja!!! Insana total!!! ;p

Joana ha dit...

Això és felicitat i prou. Tot el demés ...romanços :)
Bon Any Rita!

rhanya2 ha dit...

Quin gust llegir-te, Rita!!!!

Lluïsa ha dit...

Res de semblant, això és felicitat en estat pur.
Bon any, Rita!

La cuina vermella ha dit...

Des de fa 5 anys, els meus caps d'any són així. Bravo!!! Molt bon any estimada amiga.

Joan ha dit...

Una cosa semblant als bons desitjos per a tu, també.
I, què caram, el to és tan important com les paraules. Felicitats.

sànset i utnoa ha dit...

i només era "semblant"? vols dir que no ho era "de veritat"?

*Sànset*

Ariadna ha dit...

Rita, la felicitat és a qualsevol moment, en qualsevol recó, i no és semblant, és Felicitat.
Me n'alegro per la teva bona entrada d'any.

Mr. Aris ha dit...

oh, quina enveja, els dos sols!. Bé, fora de festes ho fem, però a les festes tot el dia estem envoltats de familia, i encara que mels estimo molt, anyoro els sopars romàntics com els teus...jo també li cuino a la meva dona, encara que he de reconèixer que ho fa millor ella (però ho disimula)
que la felicitat no s'acabi mai!

Joan Alcaraz ha dit...

Rita, que "ell" et prepari unes menges exquisides... en tots aspectes.

I molt Bon Any!

rits ha dit...

Per tant, el millor inici possible d'any!!!!! sona molt bé!!! i que es repeteixi durant tot l'any!!!!

Molt bon any nou, Rita!!!

novesflors ha dit...

Has començat el 2011 amb bon peu. Que sigues tan feliç tot l'any.

Toy folloso ha dit...

Sembla felicitat, però no ho és perque a aquest vi de Gramona li manca maridar amb un bon "papu" de closca (que no veig enlloc de la foto).

No sé si em fas enveja, però; a casa èrem trenta.....

Carme Rosanas ha dit...

Genial felicitat!

Enhorabona i molt feliç 2011!

Pakiba ha dit...

Feliçitats Rita, que puguis gaudir molt més anys com aquet.

khalina ha dit...

uooooooooo!! :) Me'n alegro molt!

El veí de dalt ha dit...

I a sobre, el paio sap cuinar! Suposo que no vau arribar al raïm!

Lula ha dit...

Molt bé Rita, bé per tu i pel teu acompanyant!!

I si et dic que jo tb el vaig passar tots dos sols, ell fent el sopar mentre jo em dutxava?
No va ser exactament com el teu x raons que no venen al cas i que em van posar molt i molt malament, però ell no només em va fer el sopar, em va fer sentir bé, em va cuidar i mimar i em va fer costat.


Bon any per tots.

Ricardo Miñana ha dit...

Muchas felicidades para este año, dale vida a tus sueños y que la crisis económica
pase de largo.

¡¡Feliz año 2011!!

Un abrazo.

Clint ha dit...

I res de confeti, espantasogres i barrets de paper...ja veig que vas voler fer bona aquella dita que diu "que qui fa marranades per cap d'any les fa durant tot l'any" eh! ;)

Txell Salip ha dit...

FELIÇ ANY NOU GUAPISSIMA!!!!! m'enalegro que fos un cap d'any diferent i excitant, t'ho mereixes, un petonarro ben gran!!!!!

Ferran Porta ha dit...

Celebro molt que anés tan i tan bé, Rita guapa. Quina bona entrada al nou any; que continuï en aquesta tònica! :)

Rita ha dit...

Emily,
Hehehehe


fanal blau,
SÍ!!! :P


montse,
Gràcies! Això espero... :-)


Pais secret,
Hehehe Quin bitxo l'Emily!

Gràcies pels teus bons desitjos! Coquilles, Gessamí i més cosetes hi havia... :P


Carme J,
Això mateix, per a tothom! :-)


Elfreelang,
Gràcies maca!


garbi24,
Genial, doncs!!! :-)


troyana,
Gràcies, maca!
Petons!


Eulàlia Mesalles,
Sí que promet, sí... :P
Bon any, maca!


Joan Calsapeu-Layret,
Celebro que t'arribi aquest estat de felicitat... :-)
Petons, maco!


XeXu,
Hehehe Sí que ho és, sí...

Potser a vegades tenim por que s'espatlli i no gosem afirmar-ho tan categòricament. Només és això, suposo...
Petons, maco!


Pere,
Jo també ho desitjo! :P
Petons, Pere!


El porquet,
Hehehe


Joana,
Sí que ho és, sí...
Bon any per a tu també!
Petons!


Violette,
Aissss... :-)


Lluïsa,
Que sí, que sí... :-)
Bon any i petons, maca!


La cuina vermella,
Espero que els meus ho siguin a patir d'ara també... :-)

Molt bon any, estimats!!!
Petons!


Joan,
Gràcies!
Petons, macos!


sànset i utnoa,
Crec que sí... :P


Ariadna,
Gràcies, maca!


Aris,
Esperem-ho! Ell cuina millor que jo doncs... :P
Petons, maco!


Joan Alcaraz,
Ho fa, ho fa... :P

Molts petons, Joan!


rits,
Això és el que m'agradaria ara mateix... :P

Bon any i petons, maca!


novesflors,
Com dic a la rits, és el que m'agradaria... :-)


Toy folloso,
No sé què vol dir "papu", però hi havia llamàntols també i altres closques... :-)

30 dius... quina festassa!!!!
Petons, maco!


Carme,
Gràcies i molt bon any per a tu i els teus també!!!!
Petons, maca!


Pakiba,
Gràcies, maca!!! Igualment per a tu i els teus!!!
Petons!


khalina,
Hehehe Gràcies, maca!


El veí de dalt,
Síiiiiii, cuina!!! hehehe

Home, el raïm és sagrat... ;-)
Petons, veinet!!!


Lula,
Molt bé per a vosaltres també doncs...

Llàstima d'això que no et feia sentir prou bé, però segur que amb ell va passar molt millor.
Bon any i petons, maca!!!


Ricardo Miñana,
Bon any!


Clint,
Hahaha dolentttt!!!!! ;-)


Txell,
Gràcies, bonica!!!
Bons desitjos per a vosaltres també i petons!!!


Ferran,
Això espero! :-)
Petons, maco!

Dessmond ha dit...

L'enhorabona! Molt bon any, que començant-lo d'aquesta forma segur que ho serà!

Rita ha dit...

Dessmond,
Això espero! :-)
Gràcies i molt bon any per a vosaltres també!