diumenge, 21 de febrer del 2010

Un dia de sol




Després de tanta pluja, i amenaçant en tornar de nou avui, ahir, amb el dia preciós que feia, no podia deixar d’anar a passejar pel mar. Aquest mar que m’ha donat i em dóna tanta felicitat.

A l’horitzó es veien unes barquetes, petites, i vaig pensar en el meu capità, que aviat serà per aquí...





És curiós com aquest món de la blogosfera pot influenciar-nos tant. A la sorra hi havia una noia amb un gos i no vaig poder evitar pensar en l’Emily. Podria haver estat perfectament ella si no fos que viu lluny d’aquí i que el seu gos no és com aquest...





De tornada, i ja no arran de mar, hi havia unes plantes, semblaven pins, però eren tipus arbust i tenien unes floretes petites vermelles, i vaig pensar en el Fra Miquel, segur que ell hagués sabut de quina planta es tractava...





Mirant-me uns blocs de pisos, que personalment trobo espantosos, de lluny sembla que hi hagi hagut un terratrèmol, de més a prop són més passables, vaig pensar en el Viatger, que qualsevol dia en els pot posar al seu bloc...





També vaig pensar en la crisi: a l’Hotel Hilton de Diagonal Mar, en el breu temps de creuar el semàfor i fer algunes fotos, hi vaig veure entrar i sortir gent, amb aspecte de clients i amb bosses de botigues; la Terrassa de Diagonal Mar, on hi ha Bars i Restaurants era plena de gent; als cinemes hi havia cua, i a l’hora vaig veure molts cartells de pisos i locals en venda, lloguer i traspàs... És innegable que hi ha crisi, però curiosa també.





42 comentaris:

Anònim ha dit...

Comparteixo l'opinió sobre els blocs de pisos. El que s'ha comès per aquella zona és una autèntica aberració.

Carme Rosanas ha dit...

Apa, Rita, ja veig que els blogs t'acompanyen sempre... :)

Has passat un bon dia, Oi?

Et desitjo una bona setmana, amb sol o pluja, no importa!

Emily ha dit...

Ja t'enviaré foto meva amb el meu gos, per si un dia ens veiem per la platja...Jo vaig anar ahir i feia molt bon dia. No podria viure lluny del meu mar. Petons! Et au revoir!

Joana ha dit...

Ha fet sol però l'aire era fred almenys a Girona. El pirineu està ben nevat!!!
Què serà que quan veiem alguna cosa pensem en fer un post o en algun blogaire? :)
Bona nit wapa!

rhanya2 ha dit...

No he vist mai aquests blocs de pisos, ni l'hotel. On és això? No l'encertaria a cal Viatger...
Bona setmana, guapa!

Lucia Luna ha dit...

tu sempre tant sorprenent ;) m'agrada com has narrat les imatges, un peto preciosa, gràcies pel comentari.

Lucia

kweilan ha dit...

Va ser un dia excel.lent encara que efímer perquè avui de nou, pluja. Bona setmana!

Núria Martí Constans ha dit...

Acostar-se a mar i ensumar és un exercici excel·lent per carregar piles quan falta inspiració per fer el que sigui: decidir, relaxar-se, escriure... Ara el tinc lluny, però l'he tingut a prop molts anys. Quines fotos més precioses!
Una abraçada!

Carquinyol ha dit...

realment estem en una temporada que el dia que surt una mica el sol el cos et demana sortir pitant per aprofitar-ho !!

... i també és cert que patim una crisi una mica curiosa, la veritat...

Carquinyol ha dit...

Realment portem una temporada que quan els núvols deixen passar una mica el sol el cos quasi t'obliga a sortir per aprofitar-ho !!

... i també és cert que patim una, si més no, "curiosa" crisi...

Cesc ha dit...

Quin cel més maco has pogut gaudir!

fra miquel ha dit...

Que bé! Quines passejades que fas!
La planta que has fotografiat podria ser una Grevillea juniperina, o d'alguna altra varietat. Són molt resistents a la sequera. De fet, és millor no regar-les, es poden podrir.

Uns edificis de gust dubtós, si. Gràcies per regalar-nos els teus passeigs.
Un petó

Sergi ha dit...

Això què era una repassada al teu passeig, o una repassada a la catosfera, hehehe. Que bé que vius, Rita, m'encanten els teus passeigs. I això de la crisi, què vols que et digui, per alguns sí, però per uns altres segur que no.

DooMMasteR ha dit...

Quin dia més bo que va fer. Va ser un dia ideal per fer aquests passejos vora el mar :-)

I sí, quina porqueria de blocs de pisos!

dErsu_ ha dit...

Com són de volubles, les opinions. Jo els trobo magnífics, aquests edificis, potser el millor que han fet els seus autors.

La cuina vermella ha dit...

Quin post més bonic, Rita!

atikus ha dit...

Aquí estamos, los lunes al sol...pero dentro de la oficina...currando, y sin playa, que es una p...en madrid el no tener mar!!!...

preciosas fotos, y preciosas playas, suertudos que sois ;D

petons

Filadora ha dit...

Quan els dies són tan bonics, una no es pot quedar a casa (a no sé que hi hagi una raó molt bona per quedar-se! je je je!)
Les fotos de la platja són precioses!

Mon ha dit...

A mi la platja m'agrada ara a l'hivern no per banyar-me, precisament per passejar per la calma que hi ha, pel soroll d'ones que es desfan a la sorra, sense els colors de l'estiu, els mil colors del plastic dels turistes.

Toy folloso ha dit...

Cop lloc com Barcelona per, en uns centenars de metres, passar del luxe, la opulència, a les més crues postals de la crisi.
Sort que carrers avall sempre s´hi pot cercar la serenor de veure el mar.
Ni et parlo del mar de l´illa, ahir. No duia la Pentax; catxis!.

novesflors ha dit...

Ací fa una temporada que veure el sol és un luxe. Tinc ganes de descansar una mica de tanta pluja, la veritat.

fada ha dit...

La veritat és que fas venir ganes de passejar (per fora i per dins). Però ahir a Vilanova no hi feia sol. Aquest matí sí, però ja s'ha esvanit... Necessito bon temps!! Petons, maca.

MK ha dit...

Guarda el mare com e bello...!
noia aquestes fotos eixamplen els pulmons , tancadeta com estic devant l'ordinador..!

troyana ha dit...

Rita,
t´entec molt bé,la globosfera ens influix,es de veres,és inevitable fer asociacions d´idees,i d´igual manera pensa que els demés també ho faràn amb tu.
besets, i sí,tenim molta sort de viure al costat del mar.

sànset i utnoa ha dit...

Un “bon dia” alegra el dia. I és ben cert.

Sí que és curiós que quan succeeix alguna cosa a la teva vida diària penses: “al blogger tal” o “al blogger qual” . Influencia, socialitza i ens aporta, ens aporta molt.

*Sànset*

mirambella ha dit...

Passo a saludar-te. M'alegra que gaudisis del mar, és preciós. Petons

Rita ha dit...

Albert B. i R.,
Coincideixo força amb tu doncs...


Carme,
Vaig passar un dia fantàstic. I avui ha aguantat sense ploure... :-)


Cristina,
Doncs pobres els teus pares amb aquestes vistes... :-(


Emily,
Jo tampoc podria passar sense el mar...

Si m'envies la foto, la penjo! hahaha


Joana,
Dissabte va fer un dia preciós, diumenge ja va tornar la pluja...

Sovint penso en blocs i blocaires i gairebé sempre en apunts! ;-)


Violette,
Això és a la zona de Diagonal Mar, a tocar del Fòrum. Des de la Ronda del Litoral es veuen els edificis i el Hilton és just al darrera del Centre Comercial... :-)


Lucia Luna,
Gràcies a tu per passar de nou!


kweilan,
Sí, ahir ja va tornar a ploure... :-(
Bona setmana!


Núria Martí Constans,
El mar és vitamina pura! :-)
Una abraçada!


Carquinyol,
També el veu aprofitar el solet de dissabte vosaltres? ;-)


Cesc,
Un cel preciós i un bon sol va fer dissabte... :-)


fra miquel,
On eres! hahahaha

Gràcies a tu per aportar-nos dades!


XeXu,
Ep que sortir a caminar i prendre el solet ho pot fer tothom eh... :-)

Malalta de blocs, quin desastre! hahaha


DooMMasteR,
Veig que també vas aprofitar el solet...

Espantosos!!!


dErsu_,
Doncs sí, com deia la meva iaia, per això en aquest món es despatxa tot... :-)

Gràcies per la visita i benvingut a l'Illa, considera't a casa teva!


La cuina vermella,
Gràcies, macos!


atikus,
Bueno, que jo también he estado en la oficina currando hoy...

Todos tenemos cosas bonitas, pero sí, tener el mar cerquita es muy agradable.
Besos!


Filadora,
Hehehe pillina!

Gràcies per passar per l'Illa, considera't a casa teva!


Mon,
Bé, a mi m'agrada banyar-m'hi també i prendre el sol, però en aquesta època també la gaudeixo molt amb tan poca gent... :-)


Toy folloso,
Doncs molt mal fet! Mira que no fer fotos de l'Illa i enviar-me-les... :-)


novesflors,
Aquí també ens està fent força mal temps... Sort que ens queda poquet ja per a la primavera... :-)


fada,
Jo també necessito bon temps ja...

Això va ser dissabte i va fer un dia preciós!
Petons, maca!


MK,
Bello, bello...

Celebro que t'hagin fet respirar profundament... :-)


troyana,
Suposo que sí, que els uns pensem en els altres... Tots malalts de blocs! hahahaha


sànset i utnoa,
Ho acabo de dir a la troyana, malalts de blocs! :P


mirambella,
Gràcies, maca!
Petons!

Ferran Porta ha dit...

Per favor, quin cel més blau!! Aquí dalt hem tingut un cap de setmana excepcional, amb moltes estones d'entresol i fins i tot hem vist una mica el blau del cel! Avui ha tornat la grisa normalitat. Oh well, no es pot tenir tot!

PS: L'edifici aquell com destrossat és horrorós!

Rita ha dit...

Ferran,
Precisament vaig pensar en la Potsdamer Platz. Recordo quan vaig ser a Berlín que alguns edificis em van agradar més, d'altres menys, però tots eren impactants, espectaculars, aquests l'únic efecte que fan de lluny és de destrossa... Bé, és la meva opinió personal...
Bona nit!

sànset i utnoa ha dit...

S'agraeix taaaaaaaan un dia de sol i bonança després de tants dies de fred!!!

jo ja tinc ganes de platja...

Utnoa

Jordicine ha dit...

M'encanta el mar. És la meva debilitat. Boniques fotos, RITA. Un petó.

Elfreelang ha dit...

Quin dia més ben aprofitat i unes fotos del mar fantàstiques!

Viatger ha dit...

Hola Rita,

Veig que el mar també et dona molt, quina sort tenim els d'aqui de poder-lo disfrutar. Bé , hi ha molts barcelonins que no s'hi acosten quasi mai. Per mi el mar, i el de aquesta ciutat sobretot, ha estat una constant en la meva vida diaria, ja des de molt petit, i d'aixó ja fa una pila d'anys, quan "deien " que viviem d'esquena al mar.


Gracies per el comentari, es cert que he fet bastants reptes de la zona de Diagonal mar,del parc i del forum. Miraré quines fotos encara tinc, i faré un repte en honor teu.

Ptns

Deric ha dit...

quin bon reportatge!

Jordi M.Novas ha dit...

pronto seremos como aquel planeta de Star Wars que era todo rascacielos..

el paseante ha dit...

Aquell dissabte que narres el vaig passar a la terra de la boira, en un castell celebrant l'aniversari d'un nebodet. També feia sol. M'han agradat les fotos i la teva passejada. Potser un dia ens creuarem.

Mireia ha dit...

Demà segur que fa bon dia i pots tornar a fer una altre passejada d'aquestes. Em sembla que tots plegats estem una mica malalts de blogs

Cris (V/N) ha dit...

M'han encantat les fotos, i sempre les teves passejades, és com sortir de casa des de casa :) Gràcies per dur-nos-hi de la mà reina, petons grans! :)

Ma-Poc ha dit...

sempre va bé un dia de sol. Avui, quan llegeixo aquest apunt, també en fa. Les fotos són precioses!

Josep Lluís ha dit...

Això de mantenir un post com aquest uns dies, serveix per tenir bon temps a casa, que bona falta ens fa.

Un petonet

malak ha dit...

Una illa preciosa i entretinguda. Jo soc de terra endins, i no dubto que tornaré a visitar-la.

Gràcies

Rita ha dit...

sànset i utnoa,
Jo també tinc moltes ganes de platja, Utnoa! :-)


jordicine,
En som uns quants per aquí, em sembla, que tenim el mar com a debilitat... :-)
Petó!


Elvira FR,
Gràcies, maca!


Viatger,
Des de nena que anàvem als banys de Sant Sebastià amb el pares que sempre m'ha acompanyat el mar, fos on fos...

Procuraré encertar-lo doncs aquest repte i no quedar malament... hahahaha


Deric,
Gràcies!


Jordi M. Novas,
Ja podria ser ja... Gràcies per la vista a l'Illa! :-)


paseante,
Ja li vas regalar un bon conte al nebodet? ;-) Un castell!!! Amb princesa? :P

Ves a saber! Creus que si ens creuéssim ens detectaríem?


Mireia,
Segur! Malaltons.... :P


Cris,
Gràcies, bonica!
Petons per a tu també!!!


Ma-Poc,
Gràcies! El sol em dona molta vida a mi... :-)


Josep Lluís,
Hehehehe segur que sí...


malak,
Benvingut a l'Illa, considera't a casa teva!
Petons!