dimecres, 1 de desembre del 2010

Jugant a Berlín

Google


Com que no en tenia prou amb fer de guia, el Ferran ens va proposar un joc als participants de la 1.TBfC que consistia en fer-nos fer un escrit de temàtica lliure, però en el que hi havien de sortir 8 de les 10 paraules o expressions següents: cervesa (o birra), blog, ET, brúixola, U-Bahn (o S-Bahn), somni, Marshmallow, rellotge de paret, loteria, alcalde; enviar-los-hi i ell ens els retornaria intercanviats. És a dir, cadascun de nosaltres en tindria un, del qual n’havia d’endevinar l’autor o autora.

L’escrit que a mi em va tocar llegir davant d’una llar de foc molt especial és el següent:


Per complir amb la juguesca proposada per l’amic Ferran et proposo una petita endevinalla per tal d’esbrinar qui sóc. Intentaré posar-t’ho fàcil, perquè et puguis escaquejar tan com puguis dels Glühweins ditxosos!

1- No he estat mai alcalde de cap ciutat catalana important.
2- Tampoc m’ha tocat mai la loteria, sinó m’allotjaria a l’altre hotel.
3- No sóc tu. Dada important, doncs ja pots descartar un participant.
4- Tinc un blog. Un blog molt maco! Segur que t’agrada molt passejar-t’hi! No em diràs que no!
5- No treballo de maquinista d’ U-Bahn.
6- Tampoc a l’S-Bahn.
7- L’any 1982 s’estrena E.T.
8- Vull un Marshmallow!
9- El meu nom té dues vocals.
10- En aquestes eleccions he hagut de votar per correu.
11- Dues cerveses, siusplau!
12- Non, je ne regrette rien
13- Tinc un somni. Ich habe einen Traum.


QUI SÓC?


Per tal de facilitar-vos la feina, si us ve de gust jugar a endevinar-ho, trobareu a la dreta la llista els blocs dels participants a la 1.TBfC, que a la vegada també aniran penjant al llarg del dia d’avui els textos que els van tocar i que també podeu provar de descobrir-ne els autors respectius.

Haig de confessar que tot i creure que estava ben segura de qui havia fet el que m’havia tocat a mi, la vaig ben errar.

Diumenge, tots Els de Berlín (nom encunyat per l’Eulàlia) publicarem de qui és cada escrit.

30 comentaris:

nur ha dit...

Hahaha, bona foto, Rita! I bon dia!

mar ha dit...

si, si... la foto és genial... jo també en parlo de la llar de foc...
jejeje...
petons!

Unknown ha dit...

I quina escalgoreta feia la llar de foc!

És curiós el que em passa, que no recordo els autors dels textos!!! Bé, aquest sí que el recordo, perquè va ser molt bona la teva seguretat resolutiva! ;)

Alyebard ha dit...

Vaig molt perdut. Jo em pensava que les vocals donaven la pista però sou més d'un. Deu ser que em falta la llar de foc...

Mr. Aris ha dit...

vinc del blog de l'Eulalia i cada cop ho veig més complicat això...

Joan ha dit...

No desespereu. Vam encertar 5 d'11, tot i que el nostre percentatge de probabilitat era lleugerament més alt (et podies descartar a tu mateix!).

Ferran Porta ha dit...

Jo també hauria dit que és francament difícil encertar-ho, però cinc que no són pocs ho van fer, a la primera. Patapam! Au, blocaires catosfèric, aguditzeu l'enginy! ;)

sànset i utnoa ha dit...

Rita!

Quina tele més xula la del post!!!

Qui pot haver escrit aquest text???

P.S. És normal que a la comprovació de paraules em surti "moouu"??? què ets del Mandril?

*Sànset*

sànset i utnoa ha dit...

Rita, que et vas embriagar, potser....?? :P

Utnoa

McAbeu ha dit...

Ens heu muntat un joc ben difícil, vaig ben perdut. :-)

Començo per aquest text i dic la primera impressió que m'ha vingut al cap: És d'en SÀNSET?

sànset i utnoa ha dit...

Mac, jo que et tenia per un "tipo intuïtiu" dels de veritat...

*Sànset*

kika ha dit...

aquest sí que és difícil d'endevinar si no és té informació privilegiada ...però totes les pistes són boníssimes :-D

Carme Rosanas ha dit...

Ni idea...

Pakiba ha dit...

Quina llar de foc més maca. No tin ni idea de que va , pero m'agrada el teu blog.


Petones maca.

montserratqp ha dit...

Dicque és de la Utnoa (encara que no sàpiga quin és el seu nom)

Elfreelang ha dit...

El joc és molt guai però no en tinc ni idea

DooMMasteR ha dit...

Ooooohhh! Quins records més càlids em venen quan recordo aquella llar de foc... :-)

kweilan ha dit...

Molt difícil. Però la foto, molt xula.

El veí de dalt ha dit...

I què bé us ho passeu!

Jordicine ha dit...

Crec que la trobada va ser un èxit! Felicitats a tots els participants, RITA. Un petó.

Ferran Porta ha dit...

Au, blocaires de la catosfera, dispareu a tort i a dret i dieu noms, que hi ha premi pels guanyadors! (i no cal que ens digueu com us ho heu fet per encertar-ho; el pito-pito serveix! ;)

sànset i utnoa ha dit...

Estàs segura montserratqp??? ja em coneixes bé??? ai ai ai...

:P

Utnoa

El porquet ha dit...

Me'n vaig a una illa.... estic Lost... no en tinc ni idea.

mirambella ha dit...

No et puc comentar massa res, perquè no se de què va tot plegat, però veig que us ho vau passar molt bé. Petons Rita

Anònim ha dit...

M'atreviria a dir que l'autora d'aquest text és la Kika. Recordo que un cop en un post va dir que havia votat per correu i a més el seu nom té dues vocals.
Molt original el Ferran a l'hora de proposar-ho. S'ho ha currat de veritat!

Lluïsa ha dit...

Mira que dóna pistes...

montserratqp ha dit...

Gens segura, Utnoa...però ja saps qui no arrisca, no pisca.

Isabel ha dit...

La Montserrat té molt bona intuició, però jo tinc una altra opció! és un noi en qui ningú ha pensat i que pobre esta un xic oblidat! En jOAn!
Me'n torno a la pàgina del Sànset i la Utnoa que la poesia em fa ballar el tupí. "Tirirí que te ví"!

LEBLANSKY ha dit...

Ni idea de qui potser, però queda clar que s'ho vareu passar fantabulosament bé :)

kika ha dit...

Albert, que tots vam haver de votar per correu! :)