diumenge, 5 de desembre del 2010

And the winner is...



Ha arribar l’hora de dir qui va encertar de qui era el meu text.

Val a dir que hi ha una persona que l’ha encertada de ple i una que ha dit el mateix que vaig dir jo, però que no és la resposta correcta, però m’ha fet gràcia que també haguem coincidit.

I bé, no us faré esperar més...

El meu text era de la Utnoa i per tant la persona guanyadora és la montserratqp i la persona que la va errar com jo és en McAbeu, jo també pensava que era d’en Sànset. Alguna persona em va dir, com a premi de consolació, que havia endevinat l'habitació...

Per recollir el premi, montserratqp, hauràs de passar-te pel bloc del “jefe”, el Ferran, que és el responsable del joc i l’encarregat de lliurar els guardons.

Gràcies a tots per participar i, sobretot, per la paciència que heu tingut amb aquesta colla de pesats, tocats pels aires berlinesos. Esperem que mica en mica se’ns vagi passant...

10 comentaris:

Elfreelang ha dit...

Que no se us passi ....veig que vau fer un bon caliu blocaire malgrat el fred que devia fer a Berlín....i està bé que ho feu durar...ah el joc molt bo...llàstima que jo ni idea ....bon pont( si el fas) i si no bons dies de festa!

sànset i utnoa ha dit...

Felicitats Montserrat!!!

P.S. L'amic Mac no és infalible! però sí, va encertar habitació...

*Sànset*

Ferran Porta ha dit...

Se'ns anirà passant, Rita, això segur... però no se'ns passarà del tot, no ho voldriem :)

Enhorabona a la Montserrat, i gràcies a tots els qui han jugat amb nosaltres, què caram!

(i bon megacap de setmana, quina sort teniu els catalans! ;-)

Mireia ha dit...

He tingut una setmana enfeinada i no he pugut seguir el joc, però em va semblr una idea genial però molt dificil d'endevinar

montserratqp ha dit...

M agrada guanyar però em fa com una vergonyeta. Estic conteta. Eeeeeei Utnoa, t he clixat!

Joana ha dit...

Apa com us ho heu passat!
Era difícil però aquest joc...
petons wapa

Joan ha dit...

Home, hi ha coses inoblidables. Pobre granger!

kika ha dit...

si que se'ns va passant de mica en mica. sap greu. espero que no se'ns passi del tot.

saps, avui he vist la teva illa roja: ooohhhh!!! :)

Rita ha dit...

Elfreelang,
Se'ns passarà, naturalment, però segur que no ho oblidarem mai. Va ser una cosa molt especial... :-)


Sànset i utnoa,
L'amic Mac, com jo! hehehe


Ferran,
Se'ns passarà, però no ho oblidarem mai i serem vellets i recordarem la gesta i somriurem i ens vindrà al cap un moment molt dolç a les nostres vides... Aisss, m'emociono! :-)


Mireia,
Natural, si ens va costar a nosaltres i tot! :P

Una idea genial del Ferran que és una persona excepcional!


montserratqp,
Res de vergonyeta, has d'estar contenta! :-)

Moltíssimes felicitats per la teva agudesa!!!


Joana,
Ja ho veus, més que bé ens ho vam passar! :-)


Joan,
Hahaha el granger!!!


kika,
Com dic al Ferran i a l'Elfreelang, se'ns passarà, però no ho oblidarem mai, sempre seran al nostre record uns dies màgics, de somni, però fets realitat... :-)
Petons, guapa!

Rita ha dit...

kika,
Oi que és maca l'Illa Roja??? :P