dimarts, 5 de juny del 2012

2.TBfC




























22 comentaris:

Garbí24 ha dit...

el recull d'imatges genial...i el de sentiment suposo que també.

nimue ha dit...

precioses! mirant els núvols... :)

Albanta ha dit...

M'encanten els cels ennuvolats, però la foto d'aquets pans encara més!!!
Espere que la estancia fos ben agradable.
Un petó

Sergi ha dit...

Certament, amb aquestes imatges, no calen paraules. Encantat de llegir... bé, de retrobar-te!

Carme Rosanas ha dit...

Sense paraules ja ho dius tot, Rita!

Encantada de veure't per aquí!

Pere ha dit...

M'alegro que estiguis per aqui ... però que hi feies a Berlin?

Bona nit Rita :)

TRoyaNa ha dit...

Berlín?quines fotos més boniques!
bsts

Unknown ha dit...

Com heu xalat, eh?

Molt xules, les fotos!

novesflors ha dit...

Unes fotos xulíssimes.

DooMMasteR ha dit...

Boniques fotos :-)

Tornaria ara mateix! :-)

Pakiba ha dit...

Maravellosas fotos, genials.

Assumpta ha dit...

Quines fotos!! Són precioses!! :-))

Aquí sí que s'acompleix allò que diu que una imatge val per mil paraules!! :-))

El porquet ha dit...

Sobren les paraules! Ja es veu que la cosa va anar de conya i que us ho vau passar millor!

Joana ha dit...

Les imatges parlen i supoao que us ho debíeu passar molt bé!
També enyoro Berlin i a uns amics que hi viuen :)
una abraçada wapa!

khalina ha dit...

ohhh! Berlín de nou. Què bonic!

Ferran Porta ha dit...

Una crònica visual ben explícita (i especialment genial la segona foto!).

Molt, molt content d'haver-nos trobat de nou, Rita, ja ho saps :-)

Elfreelang ha dit...

Ho has contat en fotos...que bé ....enhorabona pels dies que haureu passat! abraçada!

Lluïsa ha dit...

Les gandules del jardí reflecteixen molt bé el cap de setmana berlinès.

Com sempre, un plaer compartir-lo amb vosaltres.

rits ha dit...

Molt xules!!!

kika ha dit...

molt ben explicat!

Mr. Aris ha dit...

m'agrada Berlín, ara fara un any que hi vaig anar un cap de setmana i m'ho vaig passar molt be

mossèn ha dit...

mira que m'arriba a agradar el pa !!! ...salut