dissabte, 10 de setembre del 2011

Regal virtual





La Rita m’ha demanat que em passés per aquí, que tragués una mica la pols i li fes una escombrada i una fregadeta al piset. No té intencions de tornar per aquí, però com que sap que de tant en tant encara s’hi passa alguna visita, vol tenir-lo net i polit.

Com que sóc una mica tafanerota, he aprofitat per regirar-li les coses i he vist que tenia un avís a l’agenda, que segurament se li passaria per alt, i m’he dit que potser que me n’ocupés.

I aquí em teniu, intentant fer una mica de memòria del que em va explicar de la 1a. Trobada Blocaire fora de Catalunya (1.TBfC) i he recordat que a primers de maig em va enviar un correu, on m’explicava això:


La primera vegada que ens vam trobar, feia fred, molt fred. La segona també, però no tant, i aquesta darrera va fer un bon sol, amb el que els més agosarats vam suar i tot, per posar-nos-hi a sota.

Tant la primera, com la segona com aquesta tercera han tingut una mateixa cosa en comú: un esperit especial, l’esperit Berlinès n’hi dic jo, un ambient de complicitat i un bon rotllo gens fingit ni esforçat, un bon rotllo de debò.

Hi va haver ganes la primera i la segona i ara ja hi ha gairebé necessitat. Ens volem veure, ens agrada i ens ho passem bé junts. Què més es pot demanar?


Es veu que aquella trobada a Berlín va anar tan bé que n’han fet més i tot, ara ja on calgui, i es veu que l’artífex de tot això, el promotor, el culpable de que això es portés a terme i funcionés tan i tant bé era un tal Ferran.

I pel que veig a l’agenda aquesta, pobreta ben empolsinada també, aquest tal Ferran avui fa anys i penso que la Rita estarà contenta que el feliciti de part seva, perquè pel que em va dir se l’estima molt aquest noi i segur que li sabria greu oblidar-se’n.


Per molts anys, Ferran!!!!



Ai, dispenseu-me per no haver-me presentat abans! Sóc la germana bessona de la Rita jo, i us envio petons a totes i a tots de part seva, que de ben segur estarà contenta també de que ho faci.


26 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

:) germana bessona de la Rita, ja li pots fer una abraçada de part meva!

Una felicitació ben divertida, li has fet.

Ferran Porta ha dit...

Rita... DANKE!!!!!!!!!!!!!!!! (i a la teva bessona també, esclar). Què fort que la meravellosa i enyorada nostra illa roja reobri per... ostres, què fort!!!!!!!

Un petó enorme, Rita, enorme!!!! (i a la teva bessona també, esclar :)))

fanal blau ha dit...

Serà virtual, però ben ben dolç i divertit!
Ara felicito en Ferran, i tu dóna-li una abraçada ben gran a ta germana bessona!

Rita!!! Torna!!!

fra miquel ha dit...

Eureka! Quina alegria veure una entrada nova a la Illa Roja!
I que divertida la felicitació
Felicitats al Ferran i una abraçada per la Rita (que ja podria treure la pols del blog més sovint :)
B7s

Sergi ha dit...

Ja aniré a felicitar-lo a casa seva, però només pel plaer de tornar a comentar a lamevaillaroja, et dic que us heu currat una felicitació increïble!

Una mica més de pols no es podria treure d'aquest lloc?

Pere ha dit...

Digues-li a la teva germana bessona que la trobem a faltar.

Bona nit:)

Lluïsa ha dit...

Tu i jo hem parlat d'unes quantes coses, però de la teva germana bessona... Ens l'hauràs de presentar un dia d'aquests!!!

mar ha dit...

bentornada Ritabessona!

fes-li molts petons a l'original!

La 1TBfC porta cuaaaa llargaaaaa!
Visca!

Garbí24 ha dit...

Una felicitació que no sabria posar-hi nota.......mai n'he posat cap de tant alta.
Esperem mes entrades germana bessona....:-)

nur ha dit...

Potser la Ritabessona reprèn el bloc? Ei, seria una gran notícia. Fa dies que t'esperàvem per aquí. Bentornada i molts petonets i... visca l'esperit berlinès forever!

DooMMasteR ha dit...

Ritabessona, ens ajudes a fer que ta germana torni? ;-)

Ferran Porta ha dit...

Sí, sí, sííííííí!! Rita, tornaaa com els torrons, sisplau!! ;)

Elfreelang ha dit...

Hola germana bessona de la Rita! me n'alegro moltíssim de tornar a llegir....aquí en aquesta illa roja... i pot estar ben cofoi i content el Ferran amb aquest regal que li heu fet! si tornés la teva germana bessona estaríem molt contents

kika ha dit...

bona pensada aquesta!!! però encara que siguis la besona... t'hi quedaràs treient la pols? :-)

novesflors ha dit...

Ei, quant de temps! A veure si fas endreça i pases per l'illa més sovint...

rits ha dit...

un regal preciós!!!

això, això, et quedaràs per aquí? seria fantàstic tornar-te a llegir!

RaT ha dit...

... avui he pensat en la teva germana bessona i ves per on, apareixes tu. Un petó ben gros a totes dues i, si et serveixo d'agenda, crec que avui un Veí de Dalt teu també fa anys. Jo corro a felicitar-lo!!

Molts petons!

Unknown ha dit...

Rita i bessona, ha estat tan aclamat el regal com la tornada ;)
Una abraçada

TRoyaNa ha dit...

Rita,
quina currada de felicitació! ja m´haguera agradat a mi haver rebut una pareguda per al meu aniversari,que va ser fa molt poc.
Rita,o germana bessona de la Rita,dis-me,quina del vídeo eres tu??
Besets

Jordicine ha dit...

Me n'alegro de tornar-te a llegir. Un petó.

Jordicine ha dit...

Me n'alegro de tornar-te a llegir. Un petó.

Rita ha dit...

Benvolguts amics blocaires, moltíssimes gràcies a tots per les vostres salutacions!

La veritat és que fa il·lusió comprovar que no has deixat tan mal record... hehehe

A estones, jo també segueixo visitant-vos i comentant-vos.

Petons i abraçades per a tothom!

El veí de dalt ha dit...

Vaja, no recordava dir-te que vaig venir a banyar-me els peus de nou a la nsotra cala... Que bé que tornis les teves onades a acaronar-la de tant en tant...

romanidemata ha dit...

m'has deixat un somriure digues-li a la teva bessona, que ja saps, que l'estiu perdura i les nines segueixen bronzejant-se a la platja, i mostrant-se especialment estalviadores, elles.

;)

Deric ha dit...

Hola germana bessona de la Rita!!!
:)

mirambella ha dit...

Una pena que no escriguis, m'agradava llegir-te, jo tampoc estic molt per això, però t'envio petons.